Home Sağlık Zararlı sandığımız faydalı besinler

Zararlı sandığımız faydalı besinler

4 min read
0
0
122

Zararlı sandığımız çoğu besinin aslında faydalı olduğu bilgilerine ulaşıldı.

Patlamış mısır:Patlamış mısır,içinde bolca tam tahıl ile lif bulundurduğundan çok zengin bir besindir.Ancak tereyağı ve bolca tuz konulmadığı taktirde.Buharda patlattığımız sade ile doğal mısırın bir bardağı yalnızca 30 kalori etmekte.Doğal şekilde güzel olmadığını düşünüyorsanız biraz deniz tuzu ilave edin.

Konserve ton balığı:Konserve ile taze ton balığı hemen hemen protein bakımından yakın.Konserve 85 gramında 16 gr, taze ton balığı 85 gramında da 20 gr protein içeriyor.Ton balığı hangi şekilde yenirse yensin,bolca Omega-3 yağ asitleri içerdiğinden ötürü cildi ve saçları sağlıklı kılar.

Muz:Bir muz yaklaşık 110 kalori ile 14 gr şeker  içerir.Ancak muzda fazlasıyla potasyum bulunduğundan hem tansiyonu düşürmeyi sağlar hem de antioksidan ve C vitamini sayesinde kanseri önler.

Konserve fasulye:Konserveler genelde kuru bakliyatlara kıyasla daha çok sodyum bulundurur.Fakat besin değerleri çoğu zaman aynı.İki tarafta aynı miktarda kalori bulundurmakla beraber ikisi de aşağı yukarı 14 gr protein ve 12 gr lif içermekte.

Çikolata:Yeterli miktarda yenildiğinde bedenimizdeki stresi engelleyen kortizon hormonunun salgılanmasına yardımcı olur.Bunun yanı sıra kan basıncı ve kolesterolü dengeleyerek beyni çok daha hızlı çalıştırmakta.

 

İlginizi Çekebilir :   Kehribar Nedir , Kehribar Faydaları Nelerdir ?
Load More Related Articles
Load More By Sudenaz Gümüş
Load More In Sağlık

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Tavsiye Yazı

Yüzünüzdeki tüylenmeyi yok etmenin yöntemi

Bilhassa kadınların çok sorun ettiği bir olay olan yüz kısmındaki tüylenme,güç bir vakitti…